niedziela, 11 grudnia 2011

Kilersi (Pol) - Hollywood (1999)

Nie samym Thrashem człowiek żyje :) Dziś będzie inaczej niż zwykle. Niejako w formie odskoczni od ciężkiej muzyki, postanowiłem wrzucić coś całkiem innego. W formie ciekawostki zamieszczam na swoim blogu drugi album polskiego zespołu Kilersi - "Hollywood' z 1999go roku, wydanego przez Artha.

Album taki do posłuchania bardziej dla relaksu,niż dla jakichś większych wrażeń. Kilersi słyną z rockowych wersji rozmaitych piosenek rozrywkowych, np. "Stokrotki", "Jagódki". Polecam ludziom którzy cenią u artystów poczucie humoru :)






Kilersi (Pol) - Hollywood (1999)

4 komentarze:

  1. No właśnie ja bardzo lubię takie granie.Dowcipne z jajem a jeszcze okraszone muzyką rockową.Szukałem dość długo tej płytki,dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sprawy :) Choć raz ja się z czyms przydałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Była jeszcze wcześniejsza wersja kasetowa, na której było tylko 17 piosenek.

    OdpowiedzUsuń
  4. To wersja CD ma kilka bonusów właśnie :)

    OdpowiedzUsuń