środa, 9 listopada 2011

Arkayic Revolt (Can) - Undead Man Walking (2009) (EP)

Do tej pory na blogu był raczej starszy thrash. Dziś postanowiłem wrzucić EPkę młodziutkiego kanadyjskiego zespołu thrash metalowego. Arkayic Revolt to zespół z Windsor, Ontario.
Świetna muzyka i dobre, możanby rzec, klasyczne logo.
Dorobek wydawniczy mają bardzo skromny, jedna EPka i jeden duży album. EPkę "Undead Man Walking" poznałem pod koniec roku 2009go. Jest to pięć świetnych, thrashowych kawałków thrashu w starym stylu. Dodatkowo na płytce mamy dwa krótkie instrumentalne kawałki. Jest to bardzo dobry, motoryczny thrash. Riffy są szybkie i ciężkie. Nie ma ani trochę stękania do mikrofonu, wokalista posiada bardzo fajną barwę, i układa sobie fajne linie melodyczne. Śpiewa równo, chropowato, natomiast refreny są bardzo równe i melodyjne. Wtedy, pod koniec roku 2009go, bardzo liczyłem na ten zespół i jemu kibicowałem. Ale gdy poznałem cały album rok później, to niestety nie przypadł mi do gustu. Praktycznie w ogóle mi się nie spodobał. Stracili gdzieś po drodze tą "lotność", świeżość, coś co sprawiało że słuchanie debiutanckiej EPki sprawiało przyjemność. Tak czy siak, EPka ta jest przykładem tego, że młody thrash metalowy zespół inspirujący się klasycznymi zespołami (Metallica, Megadeth, Anthrax) potrafi nagrać coś oryginalnego i swojego. Polecam utwory "Overthrow" ze świetnym refrenem, oraz prawdziwe thrashowe dzieło, utwór ostatni, "Immortal Visions ". Naprawdę polecam.





Arkayic Revolt (Can) - Undead Man Walking (2009) (EP)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz